Totaal aantal pageviews

dinsdag 4 september 2012

Wist je dat ...

Wist je dat
... ze hier 's morgens, 's middags en 's avonds BONEN eten ?
... ze het wc papier in de vuilbak gooien ipv in de wc ?
... kakkerlakken hier vrij normaal zijn ? (ik verschiet nog steeds als ik er een zie)
... ze hier water, melk, cola, fanta,... in zakjes verkopen ?
... ze het schoolbord afvegen met papier ?
... veel vrouwen hier een enorm hoge hakken dragen (en dan NOG kleiner zijn dan mij) ?
... ze op mijn school 3 verschillende uniformen hebben (1 voor maandag, 1 voor di,do en vrij en 1 voor woe.) ?
... ik op school naar het secretariaat moet gaan voor wc papier, en dan pas naar het toilet kan gaan ?
... ik in een klas zit met enkel meisjes ?
... ik hier een totaal ander ritme heb: opstaan tussen 6u en 6u30 en gaan slapen tussen 20u en 21u ?
... we soms thuis plots geen electriciteit meer hebben en dan gewoon moeten wachten tot het terug komt ?
... al mijn klasgenootjes donkerbruine haren en bruine ogen hebben ?
... ik meer dan een uur op de tandarts wachtte, die gewoon niet kwam opdagen, waardoor ik een andere       keer moeten gaan ?
... heel de klas uit de computerles werd gezet, en 10 punten aftrek kregen, omdat we te laat in de les waren: gevolg, een uurtje geen les!
... ik het hier enorm naar mijn zin heb!
... ik jullie stiekem toch wel mis !

Adios amigos
Jellemieke

1 opmerking:

  1. Jellemieke, ik kan moeilijk geloven dat jij ook driemaal per dag bonen eet...voor de rest : interessante weetjes!!

    papa Marc

    BeantwoordenVerwijderen