Totaal aantal pageviews

woensdag 6 maart 2013

Geen nieuws is goed nieuws !

Liefste iedereen,

Ik merk dat ik de laatste tijd mijn blog een beetje in de steek laat en minder schrijf.
Maar zoals er wel vaker gezegd wordt, geen nieuws is goed nieuws en in mijn geval is dat echt zo. Mijn leven gaat hier zijn gewone gangetje. Drie keer per week volg ik in de voormiddag gitaarles, waar ik elke keer meer en meer bijleer. Elke weekdag van 12u30 tot 18u ga ik naar school en zoals dat in Belgiƫ ook het geval was, is de ene dag wat toffer als de andere. Mijn weekends zijn nooit hetzelfde, sommige dagen tokkel ik uren op mijn gitaar, babbel ik met Karla, maak ik huiswerk, skype ik met het thuisfront, ga ik naar het centrum of naar de cinema, ... Zoals jullie zien is er van de verveling waar ik in het begin zo vaak over sprak, al veel minder sprake..

Ik ben ondertussen al 6 maanden weg van thuis en het einde komt stilaan in zicht.. Iets waar ik met dubbele gevoelens naar toe kijk. Langs de ene kant lijkt het me geweldig om iedereen, die ik maandenlang heb gemist, in de armen te springen, lekkere dingen te eten die ik maanden niet kon eten, door de straten van Neerpelt te fietsen of wandelen en zien wat er op die tijd allemaal veranderd is, nog eens een scoutsvergadering te hebben, een circusles te geven of krijgen, ... Maar langs de andere kant, wil ik hier helemaal niet weg... In het begin dacht ik vaak 'amai, dat dit afs-jaar het jaar van mijn leven wordt, is toch wel een beetje overdreven', wel nu denk ik daar anders over. Tijdens mijn tijd hier heb ik zoveel bijgeleerd, ben ik anders tegen de dingen aan gaan zien.. En net nu ik zou willen dat de tijd zo traag mogelijk voorbij zal gaan, zodat ik met volle teugen kan genieten van de laatste 4 maanden, vliegt de tijd voorbij als een TGV die zijn eindhalte op 5 juli zal bereiken. Maar ik moet natuurlijk ook niet overdrijven, 4 maanden is nog een behoorlijk lange tijd waar ik van elke week, elke dag, elk uur, elke minuut en elke seconde zal genieten.
Dus, ik zal de computer maar eens snel uitschakelen en verder gaan genieten van het zonnetje hier !

Adios y hasta pronto !

Jellemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten