Totaal aantal pageviews

zaterdag 6 april 2013

aprilplannen

Hallo allemaal !

Ik wil jullie even in het kort vertellen over mijn toffe muzieklessen hier. Ik volg sinds december gitaarlessen, waar ik elke les ongelofelijk hard van geniet. Deze week kregen we een ander aanbod, elke les een ander instrument dus! Tulio, mijn leerkracht, zegt dat hij 32 instrumenten kan spelen.. Of het er effectief 32 zijn zal ik nooit kunnen controleren vrees ik, maar ik heb hem al gitaar, bassgitaar, viool, piano, drum, cello, .... horen spelen en stuk voor stuk is hij daar écht goed in! Een hele eer om van hem les te krijgen dus. Dinsdag begonnen we met piano, wat ik heel leuk vond! Donderdag volgde viool, het was de 1e keer in mijn leven dat ik viool speelde en ik moet zeggen dat ik het plezanter vond dan ik dacht, maar moeilijk, wow! Gisteren was het de beurt aan cello, mijn favoriet tot nu toe! Zo een warme klank, echt leuk om te spelen en naar te luisteren! Meer en meer krijg ik spijt dat ik als kind nooit op muziekles ben gegaan, maar bij nader inzien zou die notenleer niks voor mij zijn.. Maar het is nooit te laat om iets wat je écht wil, te bereiken en ik denk dat mijn muzieklessen hier een goed begin zijn!

Tot slot even aan iedereen laten weten dat ik vrijdag naar La Ceiba reis, daar zal ik samenkomen met Lotte en Janan. Zaterdag zullen we mijn zijn 3'en naar CAYOS COCHINOS reizen.

We keren dezelfde dag weer terug naar La Ceiba, waar we Lien en Alexis op zullen wachten, om dan op zondag naar Roatan te vertrekken tot 21-04-2013. Ik heb het weerbericht deze keer op voorhand wel gecheckt en ze voorspellen minstens 32 °C! Het zal dus deze keer hopelijk niet in het water vallen, zoals in januari wel gebeurde..



I'm going to paradise , adioooooos !



Jellemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten