Totaal aantal pageviews

woensdag 24 april 2013

dankjewel

Hallo iedereen !

Ik wou even jullie allemaal bedanken! Het blijft ongelofelijk leuk om al jullie pakjes, briefjes, kaartjes en mailtjes te ontvangen en zo te blijven beseffen dat ik geweldige vrienden en een geweldige familie heb daar in het verre Belgiƫ! Een speciale dankuwel aan oma, voor het briefje en de leuke foto's van Kellan, ik had ze mee genomen naar school en ie-de-reen was helemaal gek van de schattige baby! (en je briefje hebben ze ook proberen te lezen, maar daar snapten ze natuurlijk niks van!)
Tot slot even meedelen dat ik op 5 juli zal aankomen in Zaventem en het ontzettend leuk zou zijn iedereen terug te zien, dus iedereen die kan is zeker welkom op de luchthaven om mij op te wachten ;) Het uur zal ik later nog wel meedelen !

Dikke kus en tot over 9 weken !
Jellemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten