Totaal aantal pageviews

zaterdag 25 mei 2013

het einde komt in zicht

Hallo allemaal !

Deze week kreeg ik een (iets minder leuk) mailtje.. Mijn terugreis staat vast op deze dagen en uren, en zoals jullie lezen mag iedereen die kan en wil op 5 juli in Zaventem zijn, om 14u50 zal mijn vliegtuig landen ..


Carrier NameCarrier No.DEPARTUREARRIVAL
LocationDateTimeLocationDateTime
American Airlines978TGU - Tegucigalpa4-July-1312:35MIA - Miami, FL4-July-1317:05
American Airlines6161MIA - Miami, FL4-July-1320:40LHR - London - Heathrow5-July-1310:00
American Airlines6427LHR - London - Heathrow5-July-1312:45BRU - Brussels5-July-1314:50

Het mailtje las ik met dubbele gevoelens:
- hoeraaaaaaaaaaaa eindelijk weer naar huis, in mijn bed slapen, lekkere dingen eten, iedereen in de armen vliegen en terug genieten van alles wat Belgisch is..
- wow, de tijd gaat zó snel.. Ik wil eigenlijk helemaal nog niet weg.. Het weer is hier zalig, ik geniet van mijn gitaarlessen, het Hondurese eten, mijn vrienden,... Wat zal ik dat allemaal missen!!


Voor de rest gaat mijn leven hier zijn gewone gangetje, de toetsen op school (waar ik gelukkig kan kiezen, welke ik wél mee wil doen en welke niet: lang leve AFS-student zijn!), de gitaarlessen (waar Tulio, de leerkracht, komt als hij goesting heeft en ik dus af en toe gewoon voor een gesloten deur sta.. Maar als hij er is (de meerderheid van de lessen, gelukkig) amuseer ik me wel echt super goed!), ..
Het AFS weekend, waar ik in mijn vorig blogbericht over schreef, is verzet naar 7-9 juni en zal doorgaan in Tela, een stad aan de zee! Weer iets om naar uit te kijken dus !

Kus,


Jellemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten